2012. április 3., kedd

2. Díjjam!

Köszönöm a díjjat tpr-nek!

Szabályok:
1. Tedd ki a képet a blogodra!
2. Köszönd meg, akitől kaptad!
3. Írj le hat dolgot magadról!
4. Küldd tovább öt blogírónak a díjat!
5. Hagyj megjegyzést a blogjukon!

Hat dolog rólam:
1. Nem vagyok egy elveszett típus, de gyakran elég egy szó is, hogy minden önbizalmam elszálljon.
2. A világ egyik legnagyobb katasztrófájának gondolom, hogy kipusztítják az erdőket.
3. Kislány korom óta a farkas a kedvenc állatom.
4. Szeretem lerajzolni a kedvenc filmjeim főszereplőit.
5. Legszívesebben zongoradarabokat hallgatok.
6. Sem könyvekben, sem filmekben nem szeretem a túl tökéletes pasikat. Legyen egy édes kis forgó a hajában, vagy ha mosolyog legyen gödröcskés az arca, de ne tűnjön elérhetetlennek és tökéletesnek!

Az öt blog:
Fekete Rózsa-A remény fénye
Rubi Moondance-Vámpírok tánca


2 megjegyzés:

  1. Váááááá! Nagyon szépeen köszönöööm!!!:D <3 Imáádlak:D

    VálaszTörlés
  2. Szia, Isa!
    Meg szeretném köszönni a díjat, bár nem vagyok híve az ilyesminek. :) Inkább a véleményezést szeretem jobban, de természetesen jól esik, hogy gondoltál rám. Köszönöm :)
    Puszi, Kayce

    VálaszTörlés