2012. július 25., szerda

Pause :/

Sziasztok!
Mint az a címből is kiderült: tartok egy kis szünetet. Egyrészt azért, mert mostanában nagyon sok energiát elvett tőlem az írás, pedig előtte könnyen ment. Ezen kívül nem látom jelét annak, hogy olvasnátok a blogot, vagy, hogy érdekelne benneteket a történet. Eléggé elment a kedvem az írástól, legalábbis egy kis időre. Én egy kicsit sem haragszom senkire, egyszerűen úgy érzem, hogy nem írok elég jól ahhoz, hogy felkeltsem az érdeklődéseteket vele. Sokszor egy-egy jelenet fölött is hajnali 2-3-ig görnyedtem, és azon dolgoztam, hogy minél életszerűbb és jobb legyen, de sajnos úgy láttam, hogy titeket nem érdekel a történet. Alig érkeztek komik, de még csak a bejegyzések láblécénél található "Vélemények"-re sem kattintotok, pedig az tényleg nem vett volna el tőletek semmi időt sem. Csak egy kattintás lett volna. Ne értsetek félre, ez nem szeme hányás!! Egyszerűen rosszul esik, hogy kiteszem elétek a szívemet-lelkemet, és úgy látom, hogy benneteket ez egy cseppet sem érdekel. A blog írását ettől függetlenül sem hagyom abba, csupán egy-két hétig pihenek, és átgondolom a dolgokat. Már majdnem kész a következő fejezet, de nem fejeztem be, mert nem láttam értelmét. Augusztusban, vagy legkésőbb szeptemberben folytatom, de előbb biztosan nem. Viszont két-három naponta felnézek a blogra, és ha esetleg - amit erősen kétlek - érkeznének komik, felelni fogok rájuk.
Nem magyarázkodni akartam, a lényeg csak annyi, hogy pár hétig nem érkeznek majd fejezetek, de nem hagyom abba végleg a blogolást, túlságosan a szívemhez nőtt Emily története.
Szóval ennyi lenne. Ne haragudjatok meg rám, senki ne vegye magára! Ha van valaki, aki végigolvasta a bejegyzést, kérem valamilyen módon jelezze! Pl.: komi, chat, facebook.
Köszönöm, és sziasztok!

6 megjegyzés:

  1. Ne hagyd abba! Krisz <3

    VálaszTörlés
  2. Szia! Nagyon sajnálom, de teljesen megértelek! Ugyan abba a cipőben járunk. Ha elérkezettnek látod az időt, tudom, ismerlek már annyira, hogy folytatni fogod :D
    puszi, Dorcsi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi a biztatást! Ezt a történetet már nem szeretném abbahagyni, csak kipihenem magam! :))

      Törlés
  3. Szia! Én csak most találtam rá a blogodra, de nagyon tetszik! Remélem nemsokára folytatod, de amúgy teljesen megértelek én is így érzek és, ezért amikor írni kezdek rögtön el is megy a kedvem. De fel a fejjel, én várni fogom a következő fejezetet és komizni is fogok! :D
    Jó pihenést!
    Smile =D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Örülök, hogy tetszik a blog! Már nem kell sokat várni a fejezetre, jövőhéten hozom a frisst! :)))

      Törlés